Number of the records: 1  

Analýza nákupného správania cez internet

  1. Title Analýza nákupného správania cez internet
    Parallel titleAnalysis of Buying Behavior over the Internet
    Author infoIngrid Potisková
    Author Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 21.9.2018 Skalica, Slovensko. S. 43-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4567-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords internet * správanie spotrebiteľa * komunikácia * komunikácia obchodná * zákazníci * obchod elektronický
    AnnotationSprávanie zákazníka pri nákupe cez internet. Model See, Think, Do, Care - zložený zo štyroch fáz, poskytuje pohľad na cestu zákazníka a umožňuje firme zistiť, kam by mala zamerať svoje úsilie pri komunikácii so zákazníkmi.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00826-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF177.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.