Number of the records: 1  

Vplyv informačných technológii na marketingovú komunikáciu

  1. Title Vplyv informačných technológii na marketingovú komunikáciu
    Parallel titleThe Impact of Information Technology on Marketing Communication
    Author infoIngrid Potisková
    Author Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2018 : zborník vedeckých statí. S. 60-66 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4568-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * rybárstvo * rybolov * predaj * analýza trhu * zákazníci * konkurencia * Slovensko
    AnnotationAnalýza vplyvu informačných technológií na marketingovú komunikáciu spoločností, ktoré predávajú rybárske potreby, na vzorke 115 000 členov Slovenského rybárskeho zväzu. Analýza trhu s rybárskymi potrebami, analýza zákazníka, analýza konkurencie. Propagačné formy rybárstva v SR, časopis „Slovenský rybár“, TV relácia „Na rybách – Petrov zdar!“. Odporúčania k tvorbe marketingovej komunikácie spoločností venujúcich sa predaju rybárskych potrieb.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00828-011, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.