Number of the records: 1
Vplyv informačných technológii na marketingovú komunikáciu
Title Vplyv informačných technológii na marketingovú komunikáciu Parallel title The Impact of Information Technology on Marketing Communication Author info Ingrid Potisková Author Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2018 : zborník vedeckých statí. S. 60-66 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4568-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * rybárstvo * rybolov * predaj * analýza trhu * zákazníci * konkurencia * Slovensko Annotation Analýza vplyvu informačných technológií na marketingovú komunikáciu spoločností, ktoré predávajú rybárske potreby, na vzorke 115 000 členov Slovenského rybárskeho zväzu. Analýza trhu s rybárskymi potrebami, analýza zákazníka, analýza konkurencie. Propagačné formy rybárstva v SR, časopis „Slovenský rybár“, TV relácia „Na rybách – Petrov zdar!“. Odporúčania k tvorbe marketingovej komunikácie spoločností venujúcich sa predaju rybárskych potrieb. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00828-011, kópia plného textu
article
Number of the records: 1