Number of the records: 1  

Blokovanie a antiblokovanie internetového reklamného obsahu

  1. Title Blokovanie a antiblokovanie internetového reklamného obsahu
    Parallel titleBlocking and Antiblocking Internet Advertising Content
    Author infoIngrid Potiskova
    Author Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2018 : zborník vedeckých statí. S. 67-71 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4568-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * trh reklamný * reklama * reklama nevyžiadaná * marketing elektronický * technológie komunikačné * technológie informačné * internet * obchod elektronický * stránky webové * Slovensko * spotrebitelia
    AnnotationAnalýza troch rôznych pohľadov na "ad block" a "anti ad block" systémy reklamy a ich vzájomné pôsobenie v online prostredí. Penetrácia internetu na Slovensku v roku 2015. Rast e-commerce. Podiel používateľov používajúcich AdBlock systémy. Pohľad zo strany majiteľov webových stránok a účastníkov online prostredia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00828-012, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.