Number of the records: 1  

Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers

  1. Title Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers
    TranslationPočet inzerátov za deň a ich význam pre spotrebiteľov
    Author infoMichal Tomčík, Pavel Rosenlacher
    Author Tomčík Michal
    Co-authors Rosenlacher Pavel
    Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : international scientific journal. Vol. 7, no. 2 (2018), pp. 162-174. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2018. ISSN 1338-6581
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * inzercia * spoty reklamné * médiá * spotrebitelia * zákazníci * efektívnosť
    AnnotationRozsah komerčne orientovanej komunikácie v médiách a vo verejnom priestore. Hlavné zistenia čiastkových empirických prieskumov a kvalifikovaných odhadov, ktoré sa pokúsili odpovedať na výskumnú otázku objemov reklamných správ, ktorým čelí priemerný spotrebiteľ v jednom dni za posledných desať rokov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.