Number of the records: 1  

Design thinking ako fenomén 21. storočia

  1. Title Design thinking ako fenomén 21. storočia
    Parallel titleDesign Thinking As a Phenomenon of the 21st Century
    Author infoDávid Hudák, Ivana Martičeková, Martin Novysedlák
    Author Hudák Dávid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Martičeková Ivana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 133-138 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4543-3
    NoteAPVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dizajn * dizajnéri * podnikanie * manažment * obchod
    AnnotationPopis fenoménu design thinking ako spôsobu, akým rozmýšľajú dizajnéri a aké nástroje a metódy používajú pri svojej práci. Pohľad na vývoj tohto fenoménu v posledných dvoch dekádach. Transformácia dizajnového priemyslu a zmeny v podnikaní.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00921-015, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF387.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.