Number of the records: 1
Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands
Title Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands Translation Viacfaktorová analýza online reputácie vybraných značiek automobilov Author info Peter Dorčák, Peter Markovič, František Pollák Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Procedia engineering : Transcom 2017 : 12th international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport : conference proceedings : 31.5.-2.6.2017, High Tatras, Slovak Republic. Vol. 192 (2017), pp. 719–724 online. - [s.l.] : Elsevier, 2017 ; Transcom 2017 international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport. ISSN 1877-7058 DOI 10.1016/j.proeng.2017.06.124 Note APVV-15-0511. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Netherlands Keywords marketing * marketing elektronický * priemysel automobilový * reputácia podniku * internet Annotation Spôsoby a metódy merania online reputácie vo vybraných subjektoch pôsobiacich v automobilovom sektore. Viacfaktorová analýza sentimentu na vzorke vybraných automobilových značiek pôsobiacich na stredoeurópskom trhu. Základné charakteristiky reputácie, riadenie online reputácie. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00334-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 190.5 KB publicly available article
Number of the records: 1