Number of the records: 1  

Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands

  1. Title Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands
    TranslationViacfaktorová analýza online reputácie vybraných značiek automobilov
    Author infoPeter Dorčák, Peter Markovič, František Pollák
    Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source documentProcedia engineering : Transcom 2017 : 12th international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport : conference proceedings : 31.5.-2.6.2017, High Tatras, Slovak Republic. Vol. 192 (2017), pp. 719–724 online. - [s.l.] : Elsevier, 2017 ; Transcom 2017 international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport. ISSN 1877-7058
    DOI 10.1016/j.proeng.2017.06.124
    NoteAPVV-15-0511. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionNetherlands
    Keywords marketing * marketing elektronický * priemysel automobilový * reputácia podniku * internet
    AnnotationSpôsoby a metódy merania online reputácie vo vybraných subjektoch pôsobiacich v automobilovom sektore. Viacfaktorová analýza sentimentu na vzorke vybraných automobilových značiek pôsobiacich na stredoeurópskom trhu. Základné charakteristiky reputácie, riadenie online reputácie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00334-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF190.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.