Number of the records: 1
Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing
Title Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing Parallel title The Popularity of Behavioral Economics or What Links Behavioral Economics and Marketing Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/2 : zborník vedeckých statí. S. 143-156 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4566-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords ekonómia behaviorálna * marketing * správanie spotrebiteľa * analýza komparatívna Annotation Stručný prehľad vývoja behaviorálnej ekonomiky, presnejšie je opísaná perspektívna teória. Identifikovanie spoločných a hraničných oblasti medzi marketingom a behaviorálnou ekonomikou prostredníctvom porovnávacieho prístupu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00945-016, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 165 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1