Number of the records: 1  

Generačné rozdiely v kontexte trhu práce a využívania mobilných aplikácií

  1. Title Generačné rozdiely v kontexte trhu práce a využívania mobilných aplikácií
    Parallel titleGenerational Differences in Terms of Labour Market and Mobile Applications
    Author infoRenáta Machová, Tibor Zsigmond
    Author Machová Renáta
    Co-authors Zsigmond Tibor
    Source document Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). S. 136-144. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019 / Kordoš Marcel ; Holomek Jaroslav ; Grenčíková Adriana ; Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8075-837-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * generácie * rozdiely generačné * marketing * telefón mobilný * aplikácie mobilné * počítače * hypotézy * výskum
    AnnotationGeneračný marketing. Spotrebiteľské správanie generácie X a generácie Y. Mobilný marketing. Prieskum spotrebiteľských zvyklostí generácie X (1965-1980) a Y (1981-1995) v súvislosti s využívaním mobilných aplikácií. Vyhodnotenie tvrdení súvisiacich s používaním aplikácií. Pomer kupujúcich cez aplikácie. Vyhodnotenie tvrdení súvisiacich s nakupovaním cez mobilné aplikácie alebo cez počítač.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.