Number of the records: 1
Comparison of Approach Towards Selected Features of Marketing Innovation in a Business Organization and in a Cooperative
Title Comparison of Approach Towards Selected Features of Marketing Innovation in a Business Organization and in a Cooperative Translation Porovnanie prístupu k vybraným funkciám marketingovej inovácie v podnikovej organizácii a v družstve Author info Adam Bartoš, Monika Jančovičová Author Bartoš Adam EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Jančovičová Monika EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document EDAMBA @ EUBA 2018 : Capacity and Resources for Sustainable Development: The Role of Economics, Business, Management and Related Disciplines : Proceedings of International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars, 17–19 April 2018, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic. Pp. 24-32 online. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2018 / Wallner Jozef ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; EDAMBA @ EUBA 2018 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4571-6 Výstup z projektu VEGA 1/0857/16 Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí
Note VEGA 1/0857/16. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords spoločnosti * stránky webové * marketing * inovácie technologické Annotation Výskum ako produkčné družstvá využívajú webové stránky a sociálne siete. Využitie vybraných marketingových inovácií vo výrobných družstvách a v podnikaní spoločností. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00946-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 763.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1