Number of the records: 1
Rola spotrebiteľského etnocentrizmu v cestovnom ruchu
Title Rola spotrebiteľského etnocentrizmu v cestovnom ruchu Translation The Role of Consumer Ethnocentrism in Tourism Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 52-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords ruch cestovný * etnikum * psychológia * hypotézy * výskum * správanie spotrebiteľa * etnocentrizmus spotrebiteľský Annotation Primárny prieskum vplyvu spotrebiteľského etnocentrizmu na oblasť cestovného ruchu. Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu na základe CETSCALE. Koncept spotrebiteľského etnocentrizmu. Fundamentálna charakteristika cestovného ruchu. Hodnotenie hypotéz a výskumných otázok. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00968-007, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 855.2 KB available after login article
Number of the records: 1