Number of the records: 1  

Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní v produktovej kategórii mydlá a mydlové výrobky

  1. Title Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní v produktovej kategórii mydlá a mydlové výrobky
    TranslationThe Importance of Design in Consumer Decision Making in Product Category Soap and Soap Products
    Author infoPetra Garasová
    Author Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 81-90 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    NoteVEGA 1/0543/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * dizajn * obaly * produkty * tovar drogeristický * prieskum
    AnnotationDizajn produktu. Obalový dizajn. Skúmanie vplyvu dizajnu na spotrebiteľské rozhodovanie so zameraním na to, akú dôležitosť pripisujú spotrebitelia dizajnu produktov a ako na nich vplývajú jednotlivé prvky dizajnu. Vybraná produktová kategória - mydlá. Dôležitosť jednotlivých kritérií pri spotrebiteľskom rozhodovaní. Vplyv jednotlivých prvkov obalového dizajnu na spotrebiteľské rozhodovanie. Vnímanie prvkov dizajnu respondentmi.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00968-010, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF766.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.