Number of the records: 1  

Rôznorodosť potrieb v procese digitálnej marketingovej stratégie

  1. Title Rôznorodosť potrieb v procese digitálnej marketingovej stratégie
    TranslationDemand Diversity in Process of Digital Marketing Strategy
    Author infoMartin Kuchta
    Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 130-140 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    NoteI-18-102-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * stratégia marketingová * digitalizácia * internet * kampane reklamné * agentúry * médiá * značky
    AnnotationDiverzifikácia marketingových aktivít do internetového prostredia. Tri základné subjekty, ktoré stoja pri vývoji, implementácii a vyhodnocovaní marketingových aktivít. Identifikácia rôznorodosti potrieb digitálnych marketingových subjektov v procese digitálnej marketingovej stratégie. Proces aplikácie marketingovej stratégie v digitálnom prostredí. Potreby jednotlivých subjektov digitálneho marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00968-013, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF777.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.