Number of the records: 1  

Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca

  1. Title Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca
    TranslationMarketing Tools in the Process of Increasing the Market Value of the Athlete
    Author infoMichal Markulják
    Author Markulják Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 141-148 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords hodnota trhová * šport * talenty * marketing * nástroje marketingové * marketing mix * investície * sponzorovanie
    AnnotationZ pohľadu financovania športovcov sa javí ako nevyhnutné vytvoriť funkčný model rozvoja trhovej hodnoty športovca, ktorý dokáže skĺbiť naraz niekoľko faktorov: osobnostné, trhové, marketingové, právne, finančné. Charakteristika trhovej hodnoty. Marketingové nástroje v tvorbe trhovej hodnoty. Špecifiká trhovej hodnoty športovca. Nazeraním na športovca ako investičný artikel, kde na jednej strane sú pomenované konkrétne náklady na strane druhej potenciálne výnosy, sa dá vytvoriť udržateľný obchodný model podpory talentovaného športovca.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00968-014, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF670.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.