Number of the records: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingu
Title Sociálne siete ako nástroj marketingu Translation Social Networks as an Efficient Marketing Tool Author info Linda Vašková Author Vašková Linda EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 191-198 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9 Note VEGA 1/0637/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * marketing vzťahový * siete sociálne * komunikácia marketingová * spotrebitelia * reklama * efektívnosť Annotation Online marketing a pôsobenie spoločností v prostredí internetu a na sociálnych sieťach sa stáva hlavným pilierom marketingových aktivít, na ktorých spoločnosti stavajú. Prvoradým cieľom sa stáva budovanie a udržanie lojality existujúcich zákazníkov prostredníctvom vzťahového marketingu. Jednými z najpoužívanejších kanálov pre interakciu s existujúcimi či potenciálnymi zákazníkmi sú sociálne siete Facebook a Instagram. Efektívna reklama prostredníctvom sociálnych sietí Facebook a Instagram. Trendy v online marketingu v nasledujúcich rokoch. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00968-019, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 813.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1