Number of the records: 1  

Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa

  1. Title Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa
    Parallel titleCompany Communication through Social Networks to Build an Employer`s Brand
    Author infoNatália Matkovčíková
    Author Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. : konfereční sborník vědeckých prací, Uhreské Hradište 2018. S. 164-174 online. - Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2018 / Bursová Janka ; Hanák Michal ; Mečár Miroslav ; Michálek Přemysl ; Králik Jozef ; Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. Konference. ISBN 978-80-906993-0-4
    NoteVEGA 1/0309/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords zamestnávatelia * zamestnanci * komunikácia interná * komunikácia externá * komunikácia firemná * značky * budovanie značky * imidž * siete sociálne * inzercia * časopisy * ponuka práce * veľtrhy * sponzorovanie
    AnnotationBudovanie značky zamestnávateľa ako efektívny nástroj personálneho marketingu. Interná a externá komunikácia firmy. Komunikácia cez sociálne siete za účelom budovania značky zamestnávateľa. Posilnenie značky a propagácia produktov. Komunikačné nástroje využívané na budovanie značky zamestnávateľa.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00971-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF319.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení