Number of the records: 1
Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II.
Title Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II. : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16 Author info editor: Zdenka Musová Another authors Musová Zdenka (Editor) Corporation Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Issue data Banská Bystrica : BELIANUM , 2018. - 279 s. Issue 1. vydanie ISBN 978-80-557-1452-3 Document kind miscellanea Language Slovak, English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords koncepcie * inovácia * marketing * subjekt * trh * kvalita tovaru * distribúcia * logistika * blogy * komunikácia marketingová * efektívnosť podnikania * kultúra podniková * reklama * správanie spotrebiteľa * manažéri * správanie * tvorba cien * zodpovednosť podniku spoločenská * internacionalizácia * komunikácia interná * veľtrhy Database BOOKS Copy count 2, currently available 0, at library only 2 Call number 905723, 907074
book
Call number Location Sublocation Info 905723 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 907074 SEK Pobočka SEK Košice In-Library Use Only
Number of the records: 1