Number of the records: 1  

Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II.

  1. Title Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II. : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16
    Author infoeditor: Zdenka Musová
    Another authors Musová Zdenka (Editor)
    Corporation Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Issue dataBanská Bystrica : BELIANUM , 2018. - 279 s.
    Issue1. vydanie
    ISBN978-80-557-1452-3
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords koncepcie * inovácia * marketing * subjekt * trh * kvalita tovaru * distribúcia * logistika * blogy * komunikácia marketingová * efektívnosť podnikania * kultúra podniková * reklama * správanie spotrebiteľa * manažéri * správanie * tvorba cien * zodpovednosť podniku spoločenská * internacionalizácia * komunikácia interná * veľtrhy
    DatabaseBOOKS
    Copy count2, currently available 0, at library only 2
    Call number905723, 907074

    Call numberLocationSublocationInfo
    905723SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    907074SEKPobočka SEK KošiceIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.