Number of the records: 1  

Customer Satisfaction and Loyalty towards Companies in the Slovak Republic

  1. Title Customer Satisfaction and Loyalty towards Companies in the Slovak Republic
    TranslationSpokojnosť zákazníkov a lojalita k spoločnostiam v Slovenskej republike
    Author infoGabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document ISCOBEMM 2018: Business Economics, Management and Marketing 2018 : Proceedings of the International Scientific Conference, September 6th and 7th 2018, (Prušánky-Nechory, Czech Republic). S. 61-67. - Brno : Masaryk University, 2018 / Mikuš Petr ; Cenek Martin ; ISCOBEMM 2018: Business Economics, Management and Marketing 2018 International Scientific Conference. ISBN 978-80-210-9164-1
    NoteVEGA 1/0876/17. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * hodnotenie výskumu * podnik * Slovensko * stratégia podniková
    AnnotationHodnotenie spokojnosti a lojality zákazníkov cez výskum podnikov v Slovenskej republike v roku 2016. Závislosť spokojnosti a vernosti zákazníkov na veľkosti spoločností, ich štruktúre, podľa zamerania, odvetvia a dĺžky pôsobenia v sektore. Vytvorenie správnej predajnej stratégie v konkrétnych spoločnostiach.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01006-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF151.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.