Number of the records: 1
Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch
Title Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch Translation From Expected Utility Hypothesis up to Prospect Theory and Their Use in Marketing when Studying Consumer Decisionmaking on Spending Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Spotrebiteľ na finančnom trhu : zborník vedeckých statí. S. 66-79 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čihovská Viera. ISBN 978-80-225-4569-3 Note VEGA 1/0242/16 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords mikroekonomika * ekonómia behaviorálna * teórie ekonomické * marketing * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * úžitok * hodnota * spotreba * príjmy Annotation Teória očakávaného úžitku, Ellsbergov paradox. Hodnotová funkcia podľa D. Kahnemana a A. Tverského. Kumulovaná teória prospektov. Model spotreby počas životného cyklu. Teória permanentného príjmu, ktorú formuloval Milton Friedman. Vplyv rozvoja mikroekonómie a behaviorálnej ekonómie na skúmanie ekonomických aspektov spotrebiteľského rozhodovania v marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 01073-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 338.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1