Number of the records: 1  

ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku

  1. Title ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku
    Author infoMartin Mucha, Adam Levit, Karel Bařinka
    Author Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Levit Adam
    Bařinka Karel
    Source document Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. S. 15-29 CD-ROM. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4604-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * stratégia marketingová * metóda ABC * firmy * spoločnosti akciové * priemysel mliekarský
    AnnotationTypy marketingových stratégií. Paretova alebo tiež ABC analýza - jednoduchý a zároveň efektívny nástroj, ktorý umožňuje firmám matematicky exaktne sústrediť sa na to, čo je pre nich skutočne dôležité. Postup pri metóde ABC. Využitie ABC metódy. Aplikácia ABC analýzy v spoločnosti Tatranská mliekareň, a. s.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01104-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF798.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.