Number of the records: 1
ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku
Title ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku Author info Martin Mucha, Adam Levit, Karel Bařinka Author Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Levit Adam Bařinka Karel Source document Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. S. 15-29 CD-ROM. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4604-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * stratégia marketingová * metóda ABC * firmy * spoločnosti akciové * priemysel mliekarský Annotation Typy marketingových stratégií. Paretova alebo tiež ABC analýza - jednoduchý a zároveň efektívny nástroj, ktorý umožňuje firmám matematicky exaktne sústrediť sa na to, čo je pre nich skutočne dôležité. Postup pri metóde ABC. Využitie ABC metódy. Aplikácia ABC analýzy v spoločnosti Tatranská mliekareň, a. s. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 01104-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 798.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1