Number of the records: 1  

Vybrané marketingové aspekty v kultúre a umení

  1. Title Vybrané marketingové aspekty v kultúre a umení
    Author infoLenka Danková, Jana Naščáková
    Author Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. S. 99-106 CD-ROM. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4604-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords kultúra * umenie * hodnota úžitková * financie * výdavky * marketing * Slovensko
    AnnotationĽudské potreby a umenie. Ansoffova matica aplikovaná na oblasť kultúry. Ekonomická hodnota kultúrnych statkov a služieb. Silné a slabé stránky kultúry na Slovensku. Verejné výdavky na kultúru vo vybraných krajinách.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01104-012, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF692.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.