Number of the records: 1
Marketingová podpora ako súčasť marketingu univerzít pri získavaní uchádzačov o štúdium
Title Marketingová podpora ako súčasť marketingu univerzít pri získavaní uchádzačov o štúdium Author info Pavol Andrejovský, Zuzana Hajduová Author Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Co-authors Hajduová Zuzana EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Source document Zborník príspevkov z workshopu STEP III. : 8.11.2018, Košice. S. 51-58 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Lacko Roman ; Bednárová Lucia ; Vilamová Šárka ; STEP III. Workshop. ISBN 978-80-225-4583-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * školy vysoké * študenti * marketing * komunikácia marketingová * štatistika * práca s verejnosťou * reklama Annotation Marketing univerzít a jeho špecifiká. Cieľové skupiny a oblasti pôsobenia marketingu univerzít. Komunikačná politika v rámci marketingu univerzity. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 01111-010, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 537.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1