Number of the records: 1  

Spotrebiteľský etnocentrizmus - skúmanie diferencií na základe deskriptívnych charakteristík spotrebiteľa

  1. Title Spotrebiteľský etnocentrizmus - skúmanie diferencií na základe deskriptívnych charakteristík spotrebiteľa
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický výzkum – prezentace výsledků doktorandů : recenzovaný sborník příspěvků z 5. ročníku konference doktorandů na na Vysoké škole finanční a správní, 16. května 2018, (Praha, Česká republika). S. 29-39 online. - Praha : Nakladatelství Vysoké školy finanční a správní, 2018 / Helísek Mojmír ; Boučková Žaneta ; Brada Jaroslav ; Ekonomický výzkum – prezentace výsledků doktorandů Konference doktorandů. ISBN 978-80-7408-181-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * etnocentrizmus spotrebiteľský * kultúra * štatistika * vek * ženy * muži * kraje * vzdelanie * príjmy * prieskum * Slovensko
    AnnotationHlavné pojmy: etnocentrizmus a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. Prieskum, pri ktorom bola využitá kvantitatívna metóda dopytovania a 10-výrokový model CETSCALE. Výsledky prieskumu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01110-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.