Number of the records: 1  

Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.)

  1. Title Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.)
    TranslationRebranding a jeho predpoklady – analýza vlastného výskumu (prípad Zaberd s.a.)
    Author infoBarbara Mróz-Gorgoń, Cyprian Kozyra, Martin Mucha
    Author Mróz-Gorgoń Barbara
    Co-authors Kozyra Cyprian
    Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Quality and Leading Innovation IV. : Proceedings From the International Scientific Conference : 25th - 28th September 2018, Košice, Uzhgorod. Pp. 37-43 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2018 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and Leading Innovation International Scientific Conference. ISBN 978-617-589-165-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguagePolish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords budovanie značky * imidž * marketing * analýza dát * výskum marketingový
    AnnotationPredstavenie inovatívnych riešení pre procesy etablovania a „budovania značky v mysliach spotrebiteľov“. Kritická a systematická analýza literatúry na túto tému a analýza primárneho výskumu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01072-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF413.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení