Number of the records: 1
Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.)
Title Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.) Translation Rebranding a jeho predpoklady – analýza vlastného výskumu (prípad Zaberd s.a.) Author info Barbara Mróz-Gorgoń, Cyprian Kozyra, Martin Mucha Author Mróz-Gorgoń Barbara Co-authors Kozyra Cyprian Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Quality and Leading Innovation IV. : Proceedings From the International Scientific Conference : 25th - 28th September 2018, Košice, Uzhgorod. Pp. 37-43 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2018 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and Leading Innovation International Scientific Conference. ISBN 978-617-589-165-0 Document kind schedule of articles from year books Language Polish Country of Edition Slovak Republic Keywords budovanie značky * imidž * marketing * analýza dát * výskum marketingový Annotation Predstavenie inovatívnych riešení pre procesy etablovania a „budovania značky v mysliach spotrebiteľov“. Kritická a systematická analýza literatúry na túto tému a analýza primárneho výskumu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 01072-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 413.9 KB available after login article
Number of the records: 1