Number of the records: 1  

(Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu vo volebnej kampani

  1. Title (Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu vo volebnej kampani
    Author Čársky Jaroslav
    Source document Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 19. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v Smoleniciach 29.–30. novembra 2018. S. 119-127. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Cibuľa Adam ; Goda Natália ; Karas Martin ; Klenka Michal ; Kochajdová Monika ; Krupová Kristína ; Vlková Eva ; Valačai Peter ; Zrak Andrej ; Černota Mikuláš ; Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4602-7. ISSN 2585-9412
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing politický * populizmus * politika * kampane volebné * Slovensko
    AnnotationFaktory ovplyvňujúce volebnú kampaň na Slovensku. (Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu. Analýza (ne)dôveryhodnosti politikov Igora Matoviča a Roberta Fica.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.