Number of the records: 1  

Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov

  1. Title Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov
    Parallel titleAdoption of Electronic Product Innovation among Slovak Consumers
    Author infoAngelika Csereová, Erika Seres Huszárik
    Author Csereová Angelika
    Co-authors Huszárik Erika Seres
    Source document Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). S. 55-64. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019 / Kordoš Marcel ; Holomek Jaroslav ; Grenčíková Adriana ; Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8075-837-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords priemysel 4.0 * Slovensko * inovácie technologické * technológie nové * revolúcia priemyselná * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * produkty * hypotézy * marketing priamy * reklama * dotazníky * výskum
    AnnotationPredstavenie najznámejšej teórie o difúzii a spotrebiteľských skupín, ktoré prijímajú produkt v priebehu času. Zisťovanie pomeru spotrebiteľov zábavnej elektroniky mladších a starších ako 36 rokov žijúcich na území Slovenska v jednotlivých spotrebiteľských skupinách. Zistenie času prijatia produktu. Posúdenie skorších a neskorších prijímateľov. Preskúmanie hypotézy o skorších prijímateľoch.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.