Number of the records: 1  

The Formation of Advertising Activity on the Market of Tourism Services under the Conditions of Global Economy

  1. Title The Formation of Advertising Activity on the Market of Tourism Services under the Conditions of Global Economy
    TranslationTvorba reklamnej činnosti na trhu služieb cestovného ruchu v podmienkach globálnej ekonomiky
    Author infoLydmila Tranchenko, Raisa Kozhukhviska, Nataliya Parubok
    Author Tranchenko Lydmila
    Co-authors Kozhukhviska Raisa
    Parubok Nataliya
    Source document Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 10, no. 2 (2018), s. 44-52. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2018. ISSN 1338-0494
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ruch cestovný * reklama * podnik ruchu cestovného * globalizácia * marketing * efektívnosť ekonomická
    AnnotationPojem reklama a jej funkcie cestovnom ruchu. Efektívnosť a realizácia reklamnej činnosti v podnikoch cestovného ruchu. Špecifické vlastnosti súvisiace s tvorbou turistického produktu. Hlavné prvky potrebné na realizáciu vysoko kvalitného produktu cestovného ruchu na svetovom trhu. Faktory, trendy a zložky, ktoré určujú úlohu cestovného ruchu na Slovensku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF268.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.