Number of the records: 1
MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy
Title MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy Translation MarketingNet ako nový marketingový koncept v digitálnej ekonomike Author info Vladimir D. Sekerin, Ludmila E. Gorlevskaya Author Sekerin Vladimir D. Co-authors Gorlevskaya Ludmila E. Source document Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Č. 1 (2019), s. 1-9. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2019. ISSN 1805-3246 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords stratégia marketingová * siete sociálne * marketing elektronický * ekonomika nová * spotrebitelia Annotation Moderná fáza mediálnej a spotrebiteľskej transformácie. Nové technológie ako hnacia sila marketingových zmien. Zdôvodnenie vzniku koncepcie MarketingNet. MarketingNet ako kľúčový marketingový koncept v digitálnej ekonomike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 266.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1