Number of the records: 1  

MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy

  1. Title MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy
    TranslationMarketingNet ako nový marketingový koncept v digitálnej ekonomike
    Author infoVladimir D. Sekerin, Ludmila E. Gorlevskaya
    Author Sekerin Vladimir D.
    Co-authors Gorlevskaya Ludmila E.
    Source document Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Č. 1 (2019), s. 1-9. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2019. ISSN 1805-3246
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords stratégia marketingová * siete sociálne * marketing elektronický * ekonomika nová * spotrebitelia
    AnnotationModerná fáza mediálnej a spotrebiteľskej transformácie. Nové technológie ako hnacia sila marketingových zmien. Zdôvodnenie vzniku koncepcie MarketingNet. MarketingNet ako kľúčový marketingový koncept v digitálnej ekonomike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF266.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.