Number of the records: 1  

Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing

  1. Title Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing
    TranslationModelovanie rozhodovacieho stromu preferencií e-spotrebiteľov pre nástroje internetovej marketingovej komunikácie počas prehľadávania
    Author infoJolanta Sabaitytė, Vida Davidavičienė, Jarmila Straková, Jurgita Raudeliūnienė
    Author Sabaitytė Jolanta
    Co-authors Davidavičienė Vida
    Straková Jarmila
    Raudeliūnienė Jurgita
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 22, č. 1 (2019), s. 206-221. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2019. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia elektronická * internet * marketing elektronický * marketing * obchod elektronický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * analýza komparatívna * generácie
    AnnotationUrčenie najdôležitejších internetových marketingových elementov vo fázach nákupu spotrebiteľov cez internet použitím matematického stromu rozhodovania pre odlišné typy spotrebiteľov. Ako kritérium rozdelenia je použitá teória generácií. Metodológia výskumu zahŕňa štúdium literatúry, teóriu generácií aplikovanú na marketing a internet, deskriptívnu a komparatívnu analýzu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.