Number of the records: 1
Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing
Title Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing Translation Modelovanie rozhodovacieho stromu preferencií e-spotrebiteľov pre nástroje internetovej marketingovej komunikácie počas prehľadávania Author info Jolanta Sabaitytė, Vida Davidavičienė, Jarmila Straková, Jurgita Raudeliūnienė Author Sabaitytė Jolanta Co-authors Davidavičienė Vida Straková Jarmila Raudeliūnienė Jurgita Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 22, č. 1 (2019), s. 206-221. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2019. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia elektronická * internet * marketing elektronický * marketing * obchod elektronický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * analýza komparatívna * generácie Annotation Určenie najdôležitejších internetových marketingových elementov vo fázach nákupu spotrebiteľov cez internet použitím matematického stromu rozhodovania pre odlišné typy spotrebiteľov. Ako kritérium rozdelenia je použitá teória generácií. Metodológia výskumu zahŕňa štúdium literatúry, teóriu generácií aplikovanú na marketing a internet, deskriptívnu a komparatívnu analýzu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1