Number of the records: 1  

Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více

  1. Title Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více
    Author infoOndřej Roubal
    Author Roubal Ondřej
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * tovar * služby * ponuka * zodpovednosť * spoločnosť konzumná
    AnnotationOdstránenie vonkajších obmedzení v podobe nedostatku tovarov a takmer neexistujúce limity v rozmanitosti súčasnej ponuky tovarov a služieb. Empirické štúdie sledujúce klesajúcu mieru pocitu spokojnosti a rastúcu úroveň sklamania, rozčarovania a ľútosti u skupín spotrebiteľov. Ťažká situácia rozhodovania a voľby v prostredí rastúcej ponuky. Maximalisti a uspokojovači v procese nákupného rozhodovania. Maximalisti vystavení riziku sebaobviňovania z rozhodnutí a riziku veľkej miery individuálnej zodpovednosti. Istota najlepšej voľby sa mení v neistotu plnú pochybností.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.