Number of the records: 1  

Development, Tendency, Testing and Success of Marketing Communications

  1. Title Development, Tendency, Testing and Success of Marketing Communications
    Author infoPetr Červenka, Jana Naščáková, Lenka Bednárová, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská
    Author Červenka Petr
    Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Bednárová Lucia EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications : Proceedings of the 16th International Conference, 15-16 November 2018, (Stary Smokovec, Slovakia). Pp. 87-92 online. - Danvers : Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE, 2018 ; ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications International Conference. ISBN 978-1-5386-7914-2
    NoteVEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * kampane reklamné
    AnnotationSúčasné tendencie ovplyvňujúce vývoj marketingovej komunikácie. Testovanie nástrojov. Selekcia reklamných médií. Výber miesta a trvania pôsobenia reklamy. Prevedenie, kontrola a úspech reklamných kampaní.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00097-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF749.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.