Number of the records: 1  

The Importance of Reflecting Intercultural Differences in Building PR Campaign Strategy

  1. Title The Importance of Reflecting Intercultural Differences in Building PR Campaign Strategy
    Author infoZuzana Ihnátová, Eva Režnáková
    Author Ihnátová Zuzana
    Co-authors Režnáková Eva
    Source document Creative and knowledge society : international scientific journal. Vol. 7, no. 1 (2017), pp. 17-30. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2017. ISSN 1338-5283
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords kampane reklamné * vzťahy s verejnosťou * komunikácia marketingová * rozdiely kultúrne
    AnnotationPR ako nástroj marketingovej komunikácie. Hofstedeho 6-D Model ako nástroj na hodnotenie kultúrneho prostredia. Metodológia. Popis vybraných trhov v zmysle Hofstedeho kultúrnych dimenzií. Popis vybraných PR kampaní. Porovnanie PR kampaní v zmysle Hofstedeho kultúrnych dimenzií. Individualizmus/kolektivizmus. Maskulinita/feminita.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF816.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.