Number of the records: 1  

Advergames: Marketing, Communication and Entertainment

  1. Title Advergames: Marketing, Communication and Entertainment
    Author infoVicente Martin Mastrocola
    Author Martin Mastrocola Vicente
    Source document Creative and knowledge society : international scientific journal. Vol. 7, no. 1 (2017), pp. 31-44. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2017. ISSN 1338-5283
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * značky * hry * digitalizácia
    AnnotationZačiatky reklamných hier. Myšlienka magického kruhu a detské ihriská roztrúsené počas každodenného života. Dôležitosť naratívnych prvkov v kontexte reklamných hier. Názory expertov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.