Number of the records: 1  

Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World

  1. Title Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World
    TranslationVýskum nákupných preferencií, faktorov a zvykov pri impulzívnom nákupe vo fyzickom a virtuálnom svete
    Author infoLucia Čakanová, Ingrid Dorčáková, Martin Novysedlák, Miroslav Pekár, Mojmír Vedej
    Author Čakanová Lucia EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Dorčáková Ingrid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pekár Miroslav EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Vedej Mojmír EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source documentWissenschaft und Forschung 2019 : Digitalisierung in Lehre und Management. S. 375-390. - Berlin : uni-edition, 2019 / Kráľ Miloš. ISBN 978-3-947208-11-1
    NoteAPVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionGermany
    Keywords nákup * nákup elektronický * zákazníci * obchod * obchod elektronický * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * internet * telefón mobilný * štúdie
    AnnotationImpulzívne nakupovanie a jeho charakteristiky. Faktory ovplyvňujúce impulzívne nakupovanie v kamenných obchodoch (zaneprázdnenosť populácie, zľavy, zavádzajúce reklamy...). Faktory ovplyvňujúce impulzívne nakupovanie online. Prehľad štúdií o impulzívnom nakupovaní.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00101-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF17 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.