Number of the records: 1  

Jak řešit konflikty na pracovišti a se zákazníky

  1. Title Jak řešit konflikty na pracovišti a se zákazníky
    Author infoIvana Watson
    Author Watson Ivana
    Source document HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. Č. 4 (2019), s. 6-8. - Praha : People management forum, 2019. ISSN 1212-690X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords konflikty * vzťahy pracovné * vzťahy so zákazníkmi * vzťahy medziľudské * mediátori
    AnnotationVznik konfliktov. Schopnosť riešiť, riadiť a predchádzať hádkam, sporom a nedorozumeniam. Negatíva, ktoré spôsobujú firmám neriešené hádky na pracovisku. Skúsenosti a techniky, ktoré pomáhajú k riešeniu konfliktov. Konkrétne kroky, ako postupovať v konfliktných situáciach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-12 + 2 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.