Number of the records: 1  

The Concept of Culture and its Consequences for Advertising-Strategy Effectiveness: a Comparative Cross-Cultural Analysis

  1. Title The Concept of Culture and its Consequences for Advertising-Strategy Effectiveness: a Comparative Cross-Cultural Analysis : diplomová práca
    Author infoMonika Fehérová, školiteľ: Tatiana Hrivíková
    Author Fehérová Monika
    Another authors Hrivíková Tatiana (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    Corporation Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra interkultúrnej komunikácie
    Issue dataBratislava, 2019. - 83 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number908535

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.9 MBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.