Number of the records: 1  

Koncepcia marketingovej stratégie v kontexte aplikácie inovácií v rodinnom podniku Antiqua Villa

  1. Title Koncepcia marketingovej stratégie v kontexte aplikácie inovácií v rodinnom podniku Antiqua Villa : diplomová práca
    Author infoJán Eliaš, školiteľ: Peter Filo
    Author Eliaš Ján
    Another authors Filo Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2019. - 69 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number906404

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha3.5 MBfrom the EU IP address after logging in
    Elektronická verzia práce1.6 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.