Number of the records: 1  

Vplyv reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Title Vplyv reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca
    Author infoJozef Halaj, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Author Halaj Jozef
    Another authors Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2019. - 60 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number906411
    AvailabilityAutor súhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny po uplynutí 2 rok od podpísania zmluvy.

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce933.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.