Number of the records: 1  

Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia

  1. Title Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia
    TranslationŠtýly spotrebiteľského rozhodovania mladých spotrebiteľov na Slovensku
    Author infoDana Vokounová
    Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 335-344. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords rozhodovanie * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * mladiství * marketing * segmentácia trhu
    AnnotationIdentifikácia štýlov spotrebiteľského rozhodovania mladistvých na Slovensku so zameraním na módne oblečenie. Bola vykonaná empirická analýza zo zozbieraných dát od poslucháčov Ekonomickej univerzity. Zistenia priniesli sedem rozhodovacích štýlov, z ktorého tri dominovali (vedomá cena, vedomá kvalita, poháňaný impulz).
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00192-012, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF272.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.