Number of the records: 1  

Car Brands and Its Online Reputation on Social Media

  1. Title Car Brands and Its Online Reputation on Social Media
    Parallel titleAutomobilové značky a úroveň ich online reputácie v rámci sociálnych médií
    Author infoVladimír Hojdik, Štefan Majtán
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 162-169 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8
    NoteVEGA 1/0876/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords médiá sociálne * automobilizmus * značky * reputácia podniku
    AnnotationReputácia a online reputácia. Štruktúra online reputačného manažmentu. Online reputácia značiek automobilového priemyslu v rámci sociálnych médií.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00199-012, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF897.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.