Number of the records: 1  

Evaluating the Marketing Performance of Businesses in Relation to Innovation

  1. Title Evaluating the Marketing Performance of Businesses in Relation to Innovation
    Parallel titleHodnotenie marketingovej výkonnosti podnikov vo vzťahu k inováciám
    Author infoDana Hrušovská, Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 180-190 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8
    NoteVEGA 1/0876/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inovácia * výkonnosť podniku * marketing * nástroje marketingové
    AnnotationInovácie hybnou silou podniku. Prístupy, metódy a spôsoby merania inovačnej výkonnosti podnikov. Výskumný dizajn. Počet podnikov zisťujúcich význam zisťovania počtu nových produktov v podnikoch v SR. Počet podnikov zisťujúcich spôsob hodnotenia pri zisťovaní počtu nových produktov v podnikoch v SR.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00199-013, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF804 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.