Number of the records: 1  

Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník?

  1. Title Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník?
    Author infoMartin Klusoň
    Author Klusoň Martin
    Source document Moderní řízení. Roč. 54, č. 5 (2019), s. 60-62. - Praha : Economia, 2019. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * produkty * výrobky * kvalita výrobkov * väzba spätná
    AnnotationSú prípady, keď zákazník nie je spokojný s dodaným produktom napriek tomu, že všetci členovia tímu odviedli dobrú prácu. Stačí pochopiť, že produkt je na druhom mieste, dôležitá je spokojnosť zákazníka. Spokojnosť či nespokojnosť zákazníka sa rovná rozdielu medzi vnímanou a očakávanou kvalitou výsledného produktu. Kvalitu nestačí len dodať, ale treba ju vedieť predať a aj vysvetliť. Zle nastavené očakávania sú najčastejšou príčinou súdnych sporov týkajúcich sa dodávky projektov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.