Number of the records: 1  

Ako vytvoriť lovebrand

  1. Title Ako vytvoriť lovebrand
    Author infoAndrea Panyiová
    Author Panyiová Andrea
    Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 13, č. leto (2019), s. 46-48. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * budovanie značky * marketing * komunikácia marketingová * emócie * stránky webové * hotely * reputácia podniku * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationZnačku, ktorú budú ľudia milovať, je potrebné tvoriť zvnútra firmy. Jej dôležitými piliermi je firemná kultúra a s ňou spojená DNA značky. Hodnotenia hostí sú neoddeliteľnou súčasťou pri budovaní lovebrandu. Vo svete marketingu sa značky stávajú médiami, zabávajú a edukujú. Ak chce byť firma svetová, musí vyjadriť postoj značky a dotknúť sa ľudských a spoločenských tém. Lovebrand má dušu a vzbudzuje emócie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: jar-zima

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.