Number of the records: 1  

Nákupné štýly mladej generácie

  1. Title Nákupné štýly mladej generácie
    TranslationShopping Styles of Young Generation
    Author infoDana Vokounová
    Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 1 (2019), s. 34-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    NoteVEGA 1/0657/19
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * zvyklosti obchodné * rozhodovanie nákupné * zvyklosti kultúrne * tovar spotrebný * odevy * marketing
    AnnotationNákupné správanie spotrebiteľov je zložitý proces, v pozadí ktorého stojí viacero zdanlivo nesúvisiacich premenných. Pochopenie tohto procesu je dôležité pre marketing všetkých subjektov stojacich na strane ponuky, pretože ich stimuly môžu v danej situácii rozhodnúť, či si spotrebiteľ vyberie práve ich produkt. CSI Consumer Styles Inventory ako nástroj slúžiaci na identifikovanie nákupných štýlov a predstavuje ho súbor tvrdení o spôsoboch nakupovania, ktoré boli testované v mnohých krajinách. Pohľad na nákupné štýly mladých ľudí, ktoré používajú pri nákupe oblečenia.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00242-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF199.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.