Number of the records: 1  

Marketingový mix kultúrnej inštitúcie

  1. Title Marketingový mix kultúrnej inštitúcie : bakalárska práca
    Author infoBarbora Bukšárová, školiteľ: Barbora Gontkovičová
    Author Bukšárová Barbora
    Another authors Gontkovičová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Issue dataKošice, 2019. - 69 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number907629

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.